Pa pa ya!

2 januari, 2018 0 Comments 0 tags

Av en slump hittade vi sushi idag. Sushi som barnen längtat efter i tre veckor! Även Patrik trivdes på restaurangen ”Pa pa ya!”  

Café Leopold – finally!

1 januari, 2018 0 Comments 0 tags

Café Leopold har varit på min bucketlist sedan jag läste Shantaram första gången. Shantaram har betytt mycket för denna resa och att vi över huvud taget ville åka tillbaka till